BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. március 10., csütörtök

Kedves névtelen!

Szóval most Én Stabby írok. Sajnos kettőnk közül én vagyok a hevesebb és a meg gondolatlanabb!

Tehát! Nem kötelező Olvasni a blogot, sőt ha kérhetném TE ne is olvasd! És szerintem olvasd vissza amit írtál! Mivel értelmetlen!! A SE után kéne valami, pl: se..semmi... vagy valami hasonló,Szóismétlésről meg ne is beszéljünk igaz??!! Előbb tanulj meg Komit írni és utána gyere pattogni!

jó szar azért mert se írni nem tudtok se nem tudtok értelmesen írni úgyhogy a szarnál is szarabb!

Hát többen vannak akik szerint Igen! Úgy, hogy kérlek soha többé ne nyisd meg ezt a blogot! A
véleményed nélkül is megleszünk köszönjük!

Kedves Olvasóink!

Akinek nem ez a véleménye kérem szépen írjon egy komit a fejihez, Már mint aki még nem írt! Köszönjük a véleményeket. Igaz, hogy mi kértünk negatív kritikákat, de KULTURÁLT mondatokba!, nem pedig úgy, hogy : JÓ SZAR! ebből nem tudunk le vonni semmit!

Sajnálom, ha valakit megbántottam ezzel, de a Húgomért ölni tudnék! mivel ez a blog egy testvér párról szól, gondolom nem nagy meglepetés, hogy egy testvér pár írja! Tehát, aki megsérti a húgomat, az ne akarja tudni mire vagyok képes!

 Szeretlek húgi, és szerintem tökéletes lett a feji! A többiek majd megértik a pasik sokaságát a későbbiekbe :))  <3

5 megjegyzés:

csillus. írta...

szia(sztok)
én nem szoktam komit írni, de nekem nagyon tetszik a töri... ezért is lettem rendszeres olvasó. nem értem az olyan embereket, akiknek nem tetszik amit írtok akkor minek olvassák... nem hogy még elkezdik fikázni is. gusztustalan dolog =/
szal csajok ne foglalkozzatok az ilyen hozzászólásokkal... mert egyáltalán nincs igazuk... sőt semmi valóságalapja nincsen sztem (:
én továbbra is várom a fejiket!! (:

puszi. csillus.

Florence Ploody írta...

Szia drágám :)
Nagyon szépen köszönöm, hogy kiállsz mellettem :) Én is szeretlek (L)
Puszi

Titti írta...

szia
Ne foglalkozz az ilyen 5 éves szinten maradt egyénekkel. Nekem tettszik. Te szereted amit csinált, ha meg neki nem tetszik akkor tanuljon először magyarul írni és fogalmazni- kulturáltan- és utána írjon hozzá szólást.
puszi

MISS VAMPIRE írta...

az tenyleg hulye aki csak annyit ir h JO SZAR mert nincs igaza, szerintem ugyesek vagytok es fejlodni mindig lehet

Barbara G. Roberts írta...

Sziasztok! Bárki is volt az a kretén, nem kell vele foglalkozni, az ilyen csak irigykedik, hogy ti ilyen szépen írtok és fogalmaztok, ő meg még egy szót sem tud kulturáltan kimondani,szóval nekem ez a véleményem. Másrészt meg ne adjatok egy véleményre, mert csak a többség számít és titeket nagyon sokan szeretnek! Többek között én is! :) Ennyi! Várom a kövi fejit! Puszi!