BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. március 9., szerda

Illúzió- 12. fejezet

Sziasztok! Khm... jól tettétek, hogy szóltatok, kicsit leutánoztam Stabby-t :) Én nem vettem észre, nem direkt olt. Persze Ő is észre vette, de a világért se szólt volna(Stabby: igazán megtehetted volna)! Szóval sajnálom :D Következő vasárnap lesz, ahogy szoktuk :) Puszi

Becca


Reggel az iskolában igyekeztem úgy jönni, hogy ne találkozzak Embryvel. Tegnap meg akart csókolni, de én elfordítottam a fejem. Szerencsére a kínos pillanat elmaradt, mert jött Patrick.
Kiszálltam a kocsiból és amennyire a magas sarkú csizmám engedte, elkezdtem sietősen lépkedni az irodalom terem felé.
Mielőtt befordultam volna a folyosóra, kikukkantottam, de szerencsére tiszta volt a levegő.
Egy nagy sóhajtás kíséretében kiléptem és elkezdtem szinte szaladni a terem felé.

Az első óra gyorsan eltelt. Valahogyan meg kéne oldanom, hogy ne legyen olyan kínos a találkozás Embry-vel...
De mit tegyek?
E közben elindultam a matek órára. Ugyan olyan elővigyázatosan, mint eddig.
De valaki megszólalt a hátam mögött.
- Becca!- szólt egy ismerős hang. Oda fordultam és borzasztóan megkönnyebbültem. Emmett volt az.
- Emmett Cullen, a szívbajt hozod rám!- mordultam rá, mire még jobban vigyorgott.
- Eszem ágában sincs. De mégis ki elől bujkálsz? Mert a vak is látja, hogy azt csinálod!- mondta látva a tiltakozásomat.
- Embry Call elől bujkálok- sóhajtottam lemondóan.
- De hát miért bujkálsz a bol.. akarom mondani előle?- még mindig úgy vigyorgott, mintha az élete múlna rajta.
- Tegnap ott volt nálunk és meg akart csókolni, erre én elfordítottam az arcomat. És egy kicsit halogatni akarom ezt a beszélgetést- most aztán elsötétedett az arca.
- Értem- ez inkább hatott egy morgásnak, mint egy emberi mondatnak. Ekkor megszólalt a hátam mögött az a hang, amire ma a legkevésbé vágytam.
- Áh, Becca!- kiáltott fel Embry. Össze szorítottam a szemem, mintha ettől minden megoldódna. Szerencse, hogy nem olyan népszerű ez a folyosó...
- Embry- biccentettem felé.
- Hogy képzeled? Ha még egyszer hozzá nyúlsz Beccához az engedélye nélkül, esküszöm, hogy kinyírlak!- osztotta Emmett Embry-t, nekem pedig kibuggyant egy könnycsepp a szememből. Bárcsak akkor este is segített volna valaki... Bárki. Mennyit sikítottam volna, de az a mocsok befogta a számat.
Láttam, hogy Embry ide-oda kapkodja a pillantását kettőnk között, majd fogta magát és elment az ellenkező irányba. Mintha remegett volna.
- Köszönöm ezt a heves megnyilvánulást!- pillantottam rá hálásan. A szememben még mindig könnyek voltak.
- Valami rosszat mondtam?- kérdezte letörölve a könnyeimet.
- Nem, csak történt velem valami a múltban, ami nem éppen boldog emlék. Ennyi- mosolyogtam rá egy nagy adag hálával.
- Egyszer elmondod nekem? Hátha tudok segíteni...- láttam rajta, hogy kíváncsi arra az emlékre. Talán majd egyszer.
- Nem hiszem, hogy meg szeretném ezt osztani bárkivel is a nővéremen kívül. És ezt már senki nem tudja meg nem történtté tenni- ráztam meg a fejem. Egyre többet kezdek érezni Emmett iránt... Ettől pedig féltem.
- Rendben- mondta szomorúan. Közben megérkeztünk a matek terem elé.
- Hát akkor viszlát!- köszönt el.
- Szia!- mondtam, majd beléptem a terembe.
A következő órák gyorsan elteltek. Néha kaptam egy szúrós pillantást Embry-től, de ennyi. Szerencsé(jé)re.
Aztán ebéd előtt újra össze futottam Emmettel. Vagyis inkább Ő várt rám a terem előtt.
- Oh, szia Emmett!- köszöntöttem mosolyogva. Előző órán kaptam egy ötöst és még Ő is itt van. Mi kellhet még?
- Szervusz Becca! Megyünk ebédelni? Oda ülhetnél hozzánk...- bizonytalanodott el a végére.
- Persze- megállíthatatlanul vigyorogtam.
- Tényleg?- lepődött meg.
- Miért ne?
- Csak kérdeztem...- mondta, miközben elindultunk.
- Nézd Becca... Nekem már akkor nagyon megtetszettél, amikor először találkoztunk. És nagyon érdekesnek talállak. De mára már tiszta szívemből szeretlek!- jelentette ki nagy nehezen. Valahogy nem illett a hatalmas Emmett Cullen-hez, hogy ilyeneket mondjon.
- Én is szeretlek...- mondtam bizonytalanul.
Lehajolt, hogy megcsókoljon. Már csak két centire volt a szánk egymástól, amikor agy hang szólalt meg.
- Sziasztok! Cara hol van?- kérdezte Patrick. Láttam Emmett-en, hogy igencsak ideges lesz, de nem foglalkoztam vele.
Tényleg, hol van Cara?
- Nem tudom, ma még nem találkoztam vele...- halkult el a hangom a végére.
- Értem. Akkor sziasztok!- fordított hátat, én pedig nem néztem Emmettre. A földet bámulva tovább lépkedtem.

Az ebéd gyorsan eltelt, főleg Bellával beszélgettem. Nagyon jól megértjük egymást.
Az utolsó két óra viszont annál lassabban. Hol Cara-n járt az eszem, hol Emmett-en. Féltem, hogy Cara esetleg valami kárt tett magában. Egyáltalán hova tűnt?
Ha pedig Emmettre gondoltam, akkor azon járt az eszem, hogy bele estem, mint vak ló a szakadékba. És ez egy kicsit furcsa érzés volt, még sosem voltam szerelmes...
- Becca, kezdek miattad aggódni! Ebéd óta meg sem szólaltál, csak a földet, vagy a padot bámultad! Hallasz engem egyáltalán?- tette fel a kérdést Emmett.
- Persze, csak azon tűnődön, hogy hova tűnt Cara. Ez most nagyon felidegesített- forgattam meg a szemem, miközben a kocsimhoz igyekeztem, Em pedig elkísért.
- Értem. Akkor hagylak is. Szia!- mondta.
- Emmett, kérlek várj!- fogtam meg a karját.
Felé hajoltam, Ő pedig vette a lapot, így lehajolt hozzám. Megint közel jártunk egymáshoz, s a szívem is egyre hevesebben vert.
Viszont- természetesen- megint félbe szakítottak.
- Sziasztok fiatalok! Cara merre van?- jött oda jó kedvűen Jasper. Viszont mikor észre vette, hogy mindketten úgy nézünk rá, mintha megölte volna az anyánkat, rögtön alább hagyott a lelkesedése.
- Nem tudom- vontam meg a vállam, mire Ő felvonta a szemöldökét, de bólintott. Elment.
- Elegem van, hogy nem jön össze nekünk, mert mindig jön valaki, aki Cara-t keresi- fortyogott Emmett és máskor aranybarna írisze korom fekete lett. Ezt meg hogy csinálta?!
- Hagyd békén Cara-t!- sziszegtem, majd bevágódtam a vezető ülésre és elhajtottam.

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

jó szar

Florence Ploody írta...

Kedves névtelen!
Nem akarlak megsérteni, előre leszögezem!
A "véleményed", ha úgy vesszük nem volt sértő. Ha még azt is kifejtetted volna, hogy miért gondolod így, akkor még tetszett is volna. Valahogy nem tudsz meghatni, sajnálom!
De az, hogy a nevedet nem vállaltad föl...
Na és persze ezt is meg lehetett volna szépen fogalmazni.
Egy szóval szánalmasnak talállak téged.*kedves mosoly*
Vannak, akik mosolyogva fogadják a negatív kritikákat is, én pedig ehhez a csoporthoz tartozom. Nem azért, mert hülye vagyok, hanem mert egyszerűen nem érdekel. Ha nekem ez tetszik, úgy is csinálni fogom.
Köszönjük, hogy írtál, legközelebb is várjuk a megtisztelő véleményed kicsit bővebben is.
Puszi

Brigi Bogyó írta...

Szia!
Nos...én nem abba a kevés létszámú csoporba tartozom, aki a fent említett véleménnyel van a történetetekről.
Ugyanis nekem kifejezetten tetszik ez, és az eddigi részek is.
És én most kifejtem =)
Végre Becca és Emmett között kezdett alakulni a dolog. Megértem Beccát, hogy rossz nyomokat hagyott benne az az állat...aki azt tette vele.
És ez a csók sosem tud összejönni xD Ez pech.
De nem értem, hogy Becca miért húzta fel magát a végén Emmett mondatára. Vagy csak pusztán ideges volt, mert sehol sem találta a nővérét, és szegény Emmett-en csattant az ostor? Nem tudom... :)
De így befejezésként hozzá teszem, hogy várom a következőt... és a világért se vegyétek magatokra az ilyen, és ehhez hasonló véleményeket, amiket Névtelen személyek hagynak. Egyrészt, mert nagyon kevesen vannak ilyen véleménnyel, azok is vagy irigykednek...vagy csak pusztán dühösen valami miatt, és így könnyebb megoldani!?
Puszii

demon írta...

szia ez tök király a pontos zavarás és em olyan arin védte embrytől...
gratulálok
puszy

Névtelen írta...

jó szar azért mert se írni nem tudtok se nem tudtok értelmesen írni úgyhogy a szarnál is szarabb

lana írta...

Sziasztok!
Oltári lett! :D
Hamar legyen friss! :D

Amúgy kedves névtelen: Visszaolvastad, hogy TE mit írtál? Előbb tedd meg aztán gyere ide szarozni! :/

Névtelen írta...

Sziasztok!! Ancsa vagyok még nem írtam mert nincs blog felhasználóm de imádom a történetet és most hogy olvastam amit írt az illető... Komolyan mondom nevetnem kellett és most is kell... Nem azért de ha ide jön oltani meg beszólogatni akkor legalább ő legyen jobb... De akkor se jöjjön mondjuk. Jó oké szerintem én se tudok írni meg látszik is de ember: Ha nem tetszik legalább kulturáltan mond el a gondolataidat. Nyomd meg a piros 'x' -et a jobb felső sarokban a böngésződben és ne itt kavarj! Szerintem ez szánalom hogy egyesek név vagy akármi nélkül ide jönnek valakinek/valakiknek a lapjukra és orrba-szájba szidják a vezetőket -ez esetben írókat. Már nem azért de nézzél magadba mert nem a lányokat égeted le a 'Jó szar' leírással hanem saját magadat meg a kedves őseid akik így neveltek... Na lányok bocsi de ez kikívánkozott belőlem...

Remélem Cara és Jasper össze jönnek Becca meg Emmett pedig... x'D Soha nem sikerül az első csók.
Puxxantás : Ancsa

Névtelen írta...

jó szar vagy te is meg ti többik is

Tündi írta...

Sziasztok!
Nagyon jó lett,de ez a névtelen hozzászóló kiakasztott,én már biztos töröltem volna a komiját vagy ami a még jobb ne engedjétek a névtelen hozzászólást.
pux

Adél írta...

Sziasztok!
Imádtam! :D
A névtelen meg kapja be sztem... -.-"
Tündi; ezzel az a baj, hogy olyanok akiknek nincs felhasználójuk, de szívesen olvassák a törit és néha írnak nem tudnának...

Barbara G. Roberts írta...

Sziasztok!
Nagyon jó lett a feji és már alig várom, hogy végre összejöjjön valami mindegyik párnál...
Szerintem is azzal, ha letiltanák a névtelen írást, azzal nem ennek a "*****"-nak ártanánk, hanem azoknak, akik nem felhasználók, de szívesen olvasnak és aztán írnak komikat! Ez a névtelen egy irigy dög, mert ő nem tud ilyen szépen írni. Ez van és ezt nem tudja elfogadni. Így próbálja kompenzálni azt, amiben ő szar. -Idegen ezzel nem leszel jobb!-

Szóval remélem, nem haragszotok, de ezt ki kellett adnom magamból. :)
Puszi! ÉS várom a kövit!