BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. március 4., péntek

3 komi?!

Sziasztok emberek!
Hát, mostanában teljesen le vagyok döbbenve... 16 olvasó és 3 komi!!!! Mi van itt? Mi minden héten több fejezetet írunk, erre ti!? Nekünk már meg van a 22. fejezetig, mondjuk mostanában nem írunk annyit, mivel hogy Stabby egyetemre jár.
4 komi alatt nincsen friss, remélem ezzel tisztában vagytok.
Szeretnénk, ha a NEGATÍV VÉLEMÉNYEKET IS LEÍRNÁTOK!!!! Aki rendszeresen ír nekünk, azt természetesen nagyon szépen köszönjük.
Szóval ha valakinek nem tetszik a történetben valami, igenis szeretnénk tudni! A kommentárok nem csak a jó véleményekről szólhatnak, hanem véleményekről ÉS TANÁCSOKRÓL!
Szóval ha nem kapunk még legalább egy komit, akkor bizony nem lesz friss.
Most nem játszunk olyat, hogy van komi határ, de ha nincs meg az elegendő vélemény, akkor is kaptok friss fejezetet.
Lehet utálni meg duzzogni, de valamit valamiért.
De ha mindenképpen akartok valakit utálni, akkor Én(Cukorkaa) legyek az, mert ez a bejegyzés teljesen az én véleményem. De lehet, hogy Stabby is ezt gondolja, sőt, több mint valószínű.
Megmondom őszintén, egy picit ideges vagyok. Az életem sem teljesen úgy alakul, ahogyan azt kéne, a másik blogjaimon elveszítettem több rendszeres komizót is, nem tudom miért.

Cukorkaa

0 megjegyzés: