BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. május 26., csütörtök

Illúzió- 24. fejezet

Sziasztok! Köszönöm, hogy közöltétek, hogy nem tetszik a fejezet. Becsülöm az ilyen embereket. Sajnálom, hogy nem nyerte el a tetszéseteket. Remélem ez el fogja, most se kíméljetek. Bocsi a késést, de vizsgáim voltak...
Puszi:
Ashley

Cara

Felébredve nem találtam Jazz-t sehol. Nagy levegőt véve elindultam a fürdő felé. Be álltam a zuhany alá és legalább 1 órát álldogáltam alatta, majd be mentem a gardróbba és elő kutattam valami fekete ruhát. Most ahhoz volt kedvem. Becca meghalt és én meg össze-vissza röhögcsélek Emmett-el, és Jasper-rel smárolok. Nekem teljesen elmentek otthonról! A konyhába sétálva megetettem a cicát. Szegényemnek is hiányzik a húgi. Leültem a kanapéra, de én nem ettem. Nem akartam, de nem is kívántam az ételt. Majd ismét kapcsolgatni kezdtem a tv-t. Nem kötött le így, be kapcsoltam a HI-FI-t. A zene se az igazi Becca nélkül. Ismét elkapott a sírás, és  gondoltam, hogy megpróbálom. Jazz nincs itt és persze senki így meg se tudnának menteni. Mikor elhatároztam magam, és elindultam a konyhába a késért, akkor csengettek.


Elindultam az ajtó felé. Mikor kinyitottam Jazz és két lány állt az ajtóba. Nem szóltam semmit csak kérdőn néztem rá. Ő csak egy puszit nyomot az arcomra. Beengedve magát és a lányokat, a nappaliig mentek.
- Drágám, be mutatom Em VOLT feleségét Rosalie-t!- mutatta be a szőke hajú lányt akinek a szemei vörösek voltak.
- Örvendek Cara Maria vagyok!- mosolyogtam rá, bár nem volt az igazi de megpróbáltam mindent.
- Ő, az...Én...VOLT...felségem! Alice- most a másik lányt mutatta be. Ő fekete, tündér szerű volt. Mindketten gyönyörűek voltak. De  az Ő szemei is vörösek voltak.
- Hogy kicsodád?- húztam fel a szemöldökömet.
- Cara, Ő vele még nagyon-nagyon fiatalon házasodtunk össze és el is váltunk, rá jöttünk, hogy jobb egymás nélkül és hülyeség volt- nézett a szemeimbe és megcsókolt.
- Szia neked is!- most már egy kisebb mosolyt erőltettem magamra.
- Szia, sajnáljuk, hogy csak így váratlanul be állítottunk- nézett rám Rosalie.
- Nem gond, pont egy hülyeség járt a fejembe.- forgattam meg a szemeimet.- Milyen kontakt lencsét használtok?- kérdeztem kíváncsian, mire  Jazz és Rosalie megrezzentek. Alice döbbenten nézet rám.
- Nem tudja?- nézett kérdőn a szőke.
- Nem, és nem is fogja!- morgott rá Jazz. Mire Rosalie fel tette mindkét kezét védekező állásba.
- Szerintem joga van tudni!- okoskodott Alice.
- Nem!- kezdett Jazz egyre idegesebb lenni.
- Bocsesz, de én is itt vagyok! Miről maradtam le?- néztem kérdőn rá.
- Semmiről, a lányok indulnak! És a kontakt lencsét ki veszik mert az emberek megbámulják őket!- utasította őket.
- Rendben, akkor mi mentünk!- ölelt meg Rosalie, ami nekem kicsit fura volt, de vissza öleltem. Ránézett a csuklómra- Fölösleges volt!- mosolygott rám.
- Rosie, indulj!- kiabált rá Jasper. Ő csak bólintott de Alice el homályosodott szemekkel meredt maga elé. Majd ismét köztünk volt.
- Hát, jól van, rosszabbra számítottam!- majd Ő is megölelt. Egy puszi kísérete mellett oda súgta a fülembe.- Rebecca él!- majd el húzódott én meg mint aki lefagyott néztem ki a fejemből.
- Na, jó ez nem volt vicces!- kezdtem el remegni.
- Mit mondtál neki?- szó szerint megrángatta Jazz a lányt.
- Jasper, engedd el. Meg kell tudnia. Ma is megakarta próbálni! Mi van ha egyszer nem veszitek észre és sikerül neki? Akkor meg az lenne a bajod!- kiabált vele Rose.
Én csak ültem és magam elé bámultam. Nem érdekelt a körülöttem lévő cselekmények, csak az a mondat járt a fejembe, hogy" REBECCA ÉL!"
- Honnan tudod a húgom nevét?- kérdetem ingerülten- Honnan a francból veszed, hogy él?- kezdtem el hisztérikusan.
- Ne foglalkozz velük. Azt se tudják, hogy mit beszélnek!- ölelt át Jazz.
- Jazz, ne legyél ennyire hülye. Honnan tudták Becca nevét akkor?- léptem ki az öleléséből.
- Alice, mindenbe bele kell üsd az orrod?- kérdezte hevesen Jazz.
- Igen!- mondta, majd ki ment a házból. Rosalie is vele tartott, majd hallottam, ahogy a motor fel mordul és már el is tűntek.
- Mindent el kell magyarázz!- néztem rá könnyes szemeimen keresztül
- Sajnálom ezt nem mondhatom el!- mondta majd átölelt és rám vigyorgott.
- Utállak Jasper Hale!- ordítottam majd bezártam a szoba ajtómat és le ültem az ágyra és csak sírtam, de kb. fél perc után valaki megsimította a hátamat. Mikor fel néztem rá jöttem, hogy Jazz az.
- Te, hogy a francba kerülsz ide?- néztem rá félve.- Bezártam az ajtómat!- rémülten futottam a falhoz.
- Ne félj!- nézett rám és elindult felém. Én csak le csúsztam a földre és csak sírtam.
- Mi a franc van veletek? Ha szeretsz elmondod! Valami baj van veletek!- remegtem meg.
- Nem mondhatom el, sajnálom!- mondta majd felemelt és letett az ágyra.
- Elegem van, mindent sajnálsz, de semmit nem mondasz el!- kezdtem el, de egyre higgadtabb lettem, és a vérem is el kezdett forrni.
- Szeretlek Cara Maria!- mondta majd megcsókolt és keze becsúszott a felsőm alá. A fejemet el lepte a rózsaszín köd, elfelejtettem, mit is akartam.
- Én is te BOLOND!!!- nevettem fel és megcsókoltam. Majd el kezdtem vetkőztetni. Felhevülten át adtuk magunkat a vágynak és a tűznek.
Mikor végeztünk csak feküdtem mellette vagyis inkább rajta.
- Miért? Ezzel akartad terelni a figyelmemet?- csókoltam meg.
- Nem, csak vágytam rád! És most már nem vagy ribanc se, mivel szakítottál Patrick-al!- csókolt ismét meg.
- Igen, én is vágytam rád! De Patrick-al tuti lesz még problémánk!- húztam el a szám.
- Hidd el, Ő lesz a legkisebb gondunk!- komorodott el.
- Ezt, hogy érted?- néztem rá kérdőn, még mindig egymás karjaiba feküdtünk az ágyba.
- Ezt sem mondhatom el!- hajtotta le a fejét,
- Persze, mit is hittem. Majd a nagy Jasper Hale elmondja- fintorodtam el és bementem a fürdőbe, beálltam a zuhany alá.
Nem kellett sok idő és mellettem volt. A forró víz, ahogy hozzá ért a testünkhöz, pont nem a zuhanyzás lett az első  ott. Megcsókoltam majd óvatosan neki lökött a zuhany falának. Mélyen beszippantottam a vizes illatát, Ő bele csókolt a nyakamba és éreztem ahogy ismét megkívánjuk egymást. Majd csípőjét combjaimmal átkulcsoltam. Óvatosan belém hatolt és lökés-lökést követett majd csókot-csók és ismét elérve  a gyönyört egy mély és érzelmekkel teli csókkal fejeztük be. Majd befejezve a zuhanyzást vizes hajjal mentem ki és fel vettem egy rövidnadrágot és egy toppot.
- Többször kéne veszekednünk!- csókolt meg Jazz.
- Nem is rossz ötlet, de ehhez nem kell veszekedni!- mosolyogtam rá és én is vissza csókoltam.
- Igaz, akkor nem!- majd felkapott és le vitt a konyhába.
- Itt is?- néztem rá piszkos vigyorral.
- Nem, bár nem rossz ötlet!- majd fel rakott az asztalra és megcsókolt.- Enned kell!- húzódott el tőlem.
- Kínzol! Még mindig!- vágtam szomorú arcot, ami nehezemre esett mert ha a közelembe van csak mosolyognék.
- Tudom, Te is engem és ez a kín nagyobb mint amit Te érzel!- nézett rám vigyorogva.
- Honnan tudod az érzelmeimet?- néztem rá kérdőn de láttam az arcán, hogy nem fog válaszolni- Hát persze, erre se válaszolhatsz!- húzta el a számat.
- Pontosan! De hidd el ha tehetném, már elmondtam volna!- komolyodott el, majd elém rakott egy sonkás zsemlét.
- Honnan tudtad, hogy ez a kedvencem?- vigyorogtam rá.
- Becca mondta!- majd látszott rajta, hogy ezt vissza szívná.
- Mikor?- kérdeztem kicsit aggódva.- És most ez lett mindenki kedvenc neve? BECCA, BECCA, BECCA!- kapott el a síró roham a húgom neve miatt.
- Nyugodj meg! Mikor el mentél 1 hétre!- válaszolt, majd át ölelt és egy nyugalom hullám kapott el.
- Rendben, sajnálom de még elég friss!- pusziltam meg az arcát.
- Semmi gond, azért vagyok itt, hogy segítsek!- ölelt és puszilt meg ismét.
- Köszönöm!- öleltem át szorosan.
Majd ismét csengettek. Elindult Jazz, de a kíváncsiság hajtott és mentem utána. Majd meg láttam a lányokat ismét.
- Mit akartok?- kérdezte Jazz elég dühösen.
- Cara-hoz jöttünk!- majd Jazzt félre lökve oda jött Alice hozzám.- Valamit tudnod kell!- majd meg fogta a csuklómat és be ráncigált a nappaliba. Leült velem szembe.
- Mit akarsz?- kérdeztem én is elég felfűtötten.
- A húgod él! Ott van a Cullen házba Emmett-el és a többiekkel. Titkolják előled, mert mi nem vagyunk emberek!- kezdte el Alice.
- Na, jó ez nem vicces a húgom halott!- álltam fel de Rosalie visszanyomott a kanapéra.
- Mi vámpírok vagyunk és a húgod terhes lett Em-től, egy félvámpír gyermeket hord a szíve alatt! Azért nem mondták el, mert Becca bele fog halni a szülésbe és át változtatják Őt is vámpírrá!- hadarta el.
Vámpír, félvér, Becca terhes? Ezek tök meghülyültek! -ezek a szavak ordítottak a fejembe.
- Nem vagytok normálisak!
- Lehet, hogy ezt gondolod, de szerinted miért nem mond el 1-2 dolgot Jazz?- nézett rám Rosalie.
- Mi? Nem!- majd felpattantam és kirohantam. Hallottam ahogy még Alice rá szól Jazz-re, hogy maradjon.
A friss levegő segített. Kitisztult a fejem, de végig Alice és Rosalie szavai keringtek bennem. Rá kellett jöjjek, hogy ez valóban így van. Majd vissza mentem a házba ahol Jazz oda lépett és átölelt.
- Most hagyj!- téptem le a kezeit magamról- A húgomat akarom látni!- néztem rájuk akaratosan.
- Rendben, akkor menjünk!- mondta Alice és már a kocsiba voltunk. Az út rettentő sokáig tartott, de mikor oda értünk, a szám is tátva maradt attól a látványtól amit az a "ház" nyújtott. A miénk se épp a legkisebb s szerény berendezésekkel van tele. De ez a ház sokkal szebb volt. Majd mikor nyílt az ajtó, egy nő lépet ki rajta, biztos Ő a gyerekek anyja.
- Szia Cara, sajnálom, hogy így kellet meg tudd!- ölelt át majd derekamnál fogva kísért be a házba. Ott volt mindenki.
- Szia Cara!- ölelt át Emmett, de hátrébb léptem.
- Hol van Becca?- néztem rá mérgesen sőt dühösen.
- Ne haragudj, de nem tudtuk, hogy el...- kezdett el magyarázkodni.
- Em ehhez semmi kedvem. Végig nézted, ahogy szenvedek majd megpróbálkozom az öngyilkossággal, és még Te akarsz vigasztalni? HOL VAN BECCA?- kezdtem el üvölteni, mire megjelent a lépcső tetején Edward Beccával a karjába. Akinek hatalmas pocakja volt. Megremegtem és elájultam. Nem hittem a szememnek és sok volt ez egyszerre!

6 megjegyzés:

Azmira G. Reynolds írta...

szia
nagyon jó a feji :D
bár én nem arra számítottam, hogy Rose-ék fogják elmondani, hogy Becca él XD
várom a kövit
puszy

Titti írta...

Szia
Kicsit furi volt hogy Rosie és Alice élnek és, hogy pont ők mondják el neki, hogy Becca él. De tettszett.

demon írta...

szia ezt nem hittem volna a 2 halott ribiről
de jazz is és emis álszentek
puszy

Névtelen írta...

Szia.:))
hát meglepődtem na..:O
na gyerekek dobjatok össze még 2 komit.;)

Candy D. írta...

Sziasztok...Bocsi,hogy már rég komiztam...sorry.:(
Csak hát, elég sok gondom,és bajom volt eddig is, de még most is...de szakítottam most rá egy kis időt elolvasni azokat a fejiket amikről lemaradtam...
És...hát...eléggé izgalmas fejiken mentem át.
Volt szakítás, úgynevezett szökés, baleset, terhesség, és...további esemény...ami csak még érdekesebbé tették a törit.
Plusz így a vége felé betoppant az a két személy akire sztem nem sokan gondoltunk volna, hogy szerepelni fognak majd...Igazán sikerült meglepnetek, pl.:avval,hogy Becca állítólagos halálával. pláne meg amikor történt az az autó baleset, eléggé rámhoztátok a frászt. :)
De örülök, hogy sem neki és se a babának nem esett semmi baja.:) és hogy Emmel maradt.:)
Rem...Cara elfogadja majd úgy is Jast,hogy vámpír.
:)
A másik dolog amivel sikerült meglepnetek, az Alice és Rosalie volt.
És, hogy vérvörös volt a szemük.
Apám, nem gondoltam volna,hogy majd ők mondják el Caranak,hogy Becca él...
De így volt jó.
Imádtam ez eddigi írt fejezeteket.:)
Kíváncsian várom a kövit.:)
Puszi<33333
Dóry

Alice írta...

sziasztok

na azt hiszem én leszek a hatodik:)

nekem az tetszik hogy végre kiderűlt Cara számára is hogy él a tesója, amúgy mint mindig most is tetszik a fejezt :)

pusz