BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. április 23., szombat

Illúzió- 18. fejezet

Sziasztok!
Ma kicsit előbb hozom a fejit. Mivel holnap se én se Cukorkaa nem érünk rá. Kellemes Ünnepeket kívánunk, minden kedves olvasónknak.Puszi: Ashley

Cara:

"A húgomnak teljesen el ment az Esze!" Fortyogtam magamba, miközben mentem a suliba. Először arra gondoltam, hogy valami történt és Em nem tehet róla, majd pont az ellenkezője. Patricket el zavartam a levél elolvasása után ahogy a kutyát is vissza utasítottam, nem kell nekem. Mikor mentem a suliba meg pillantottam Cullen-éket. Oda rohantam Emmett-hez és jól pofon vágtam.
- Mit képzelsz? Mit csináltál A húgommal?- lettem nagyon ideges. Sőt dühöngtem.
- Semmit, Ő hagyott el!- emelte fel a hangját.
- Oka csak volt! Azóta nem volt ilyen mióta... Ezt hagyjuk, nehezen túl tette magát rajta most meg ismét vissza zuhan, soha nem hagyott el!- folytattam a kiabálást vele, mire Jazz fogta meg a válam.
- Te mint a szent Nővér! Akinek egy kis kő gurul az útjába egyből menekül! Tudod, van egy kis gond, Becca szeret ami azt jelenti, hogy el kell viseljelek!- fintorodott el.
- Nem kell! Tartsd távol magad Beccátol és Tőlem!- mondtam és el mentem kihúzva a vállamat Jazz kezeiből.
- Cara!- szólt utánam Jazz.
- Most hagyj egy kicsit.- halkítottam le jobban a hangom.- Szeretnék kicsit egyedül maradni. Majd ha döntöttem hívlak, ígérem.- mondtam és ismét sietősre fogtam.


A napom  rettentő unalmasan telt, állandóan Emmett szúrós szemeivel találtam magam szembe. Ha el fordítottam a fejem akkor viszont Patrickéval. Szóval ezt érezhette Becca mikor én el tűntem, én csak 1 hétre remélem Ő is. Majd meg jelent Kevin.
- Cara, ma haza utazok. Beszéltem Jasperel és el mondtam neki, hogy semmiről nem tudtál. Sajnálom.- mondta majd magához ölelt és ez annyira jól esett, hogy el kezdtem sírni.
- Kev, Becca megszökött!- mondtam sírva a szavakat.
- Jesszus, miért? Gyere üljünk le!- húzott ki egy széket az ebédlőbe.
- Nem tudom, de Emmett se tudja!- mondtam.- De köszönöm, hogy beszéltél vele!- mosolyogtam rá.
- Szívesen, Kath is el jön, de majd meglátogat. Akkor nekem indulnom kéne, elég messze van N.Y.- mosolygott és fintorodott el mivel neki kell vezetnie.
- Rendben, köszönöm hogy meghallgatnál. Vissza várlak majd titeket. Üdvözlöm Kath-et.- öleltem meg és nyomtam egy puszit az arcára, amit Ő is viszonzott.
- Akkor Viszlát!- mondta majd el tűnt a tömegbe, kicsit le voltam törve és csak az első órám ment le, így kivettem egy kis szünetet és haza lógtam.


Haza érve üresnek éreztem a házat, Becca cicája jött oda hozzá, fel vettem és megsimogattam. Be vittem a konyhába és adtam neki enni és inni. Látszott rajta, hogy Őt is meg viseli Becca hiánya. Majd le ültem és unottan kezdtem el nézni a TV-t. Mivel semmi izgiset nem találtam kikapcsoltam és be mentem a kondiba és el kezdtem futni. Be kapcsoltam a zenét és énekelni kezdtem. Nem érdekelt semmi csak az aggodalom. Mikor vége volt a zenének pont csengetek.-Megyek!- szóltam majd elindultam az ajtó felé. Mikor kinyitottam Jazz állt ott.
- Te mit keresel itt?- kérdeztem kicsit fáradtan.
- Szia Cara!- köszönt.
- Szia Jazz- mondtam majd be hívtam.
- Hozzád jöttem, Nem akarlak egyedül hagyni, tehát maradok!- jelentette ki.
- Nem, sajnálom!- majd kifelé kezdtem el tolni a házból.
- Mi?- nézet rám értetlenül.
- Sajnálom, de nem maradhatsz! Még nem döntöttem, majd holnap!- néztem rá és be csaptam az ajtót.


Vissza mentem és le ültem a fotelba majd el kezdtem gondolkodni, hogy hogy értette Becca a "Jó döntést" ? Vajon arra értette, hogy Patrickel lenne jobb mert neki Cullen törte össze a szívét, vagy épp Jazz, mivel olyan jó volt az el telt időszak. A fejem kavargott, semmit nem tudtam. Majd fel öltöztem és elindultam városba, be tértem az egyik discóba. Le ültem pulthoz és kértem.
- 1 vodkát!
- Nem lesz ez kicsit ütős?- kérdezett vissza a pultos.
- Magának az a dolga, hogy ki szolgálja a vendéget, ha a vendég vodkát kér, akkor vodkát ad és nem kérdez hülyeséget!- lettem ideges. Ő csak bólintott és adta a vodkámat, húzóra megittam majd intettem, hogy még egyet. De ekkor valaki megfogta a derekamat.
-  Szia édes jössz táncolni?- kérdezte.
- Amint megittam vodkámat!- mosolyogtam rá. Végre megkaptam, majd bele vettem magam a táncba.
Igaza volt Kath-nek csak érezned kell, és én éreztem. Na és mást is. Kedves tánc partnerem nem csak a zenét élvezte, hanem a testünk össze simulását is. Majd hozzá hajoltam.
- Kezdem unni, nem megyünk el valahova?- kérdeztem fel fűtötten.
- Hova akarsz menni?- kérdezte vissza, mivel nem értette, majd kezemet végig húztam a mellkasán egészen a sliccéig, majd el vigyorodott.- Oh értem. menjünk!- mondta Ő is fel tüzelten.


Egy kis Hotelba tértünk be, már alig bírtam magammal a recepciónál, mikor be értünk a szobánkba, be zártam az ajtót, és le löktem az ágyra, teljesen részeg voltam. Le kezdtem  venni a pólóját, és közbe a csípőjén  üldögélve körkörös mozdulatokat tettem. Majd le vette rólam a felsőt. És a melltartómmal kezdet babrálni. Segítettem neki majd a melleimet megsimogatva szájával kezdte el kényeztetni, majd a el löktem az ágyon és el kezdtem a szájától le felé csókolgatni, majd mikor oda értem a nadrágjához akkor ki gomboltam, majd eszembe jutott mit ígértem Jazznek. Fel ugrottam és el kezdtem öltözni.
- Most mennem kell!- vágtam egy erőltet vigyort ő kicsit idegesebb lett.
- És most ezzel mit csináljak?- kérdezte a férfiasságára mutatva, én viszont csak Vált rántva ennyit mondtam.
- Van kezed!- majd fogtam magam és el mentem haza.


Szegény pasi tuti kiakadt, elégé fel fűtött hangulat volt. De megígértem Jazznek, hogy nem leszek többet ribanc. Mivel ittam a kocsit otthagytam és taxit fogtam. Haza érve kicsit szédülve és hányingerrel be álltam a zuhany alá, hajat mostam és mikor végeztem, akkor vettem be egy gyógyszert, majd meg nem szárítva a hajamat összegumiztam és le feküdtem aludni. Majd végig Becca járt a fejembe. Hogy hol lehet? Mit csinál? És valaha vissza fog jönni? Majd szépen lassan álomba szenderültem.

5 megjegyzés:

demon írta...

szia ez nagyon jó gratulálok nektek is kellemes ünnepeket
puszy

tamiih írta...

Sziaa.:)
jujj hát kurva jóó lett.:DD
kiváncsi vagyook mivan Beccával..O.o

Tündi írta...

Szia!
Nagyon jó lett már azt hittem hogy megint megteszi szegény Jazzel, de szerencsére időben megjött az esze.
Várom a kövit.
pux

Azmira G. Reynolds írta...

szia
ez szuper :D
De ugye Becca visszajön?
várom a kövit
puszy

Barbara G. Roberts írta...

Szióka! Hát először is sajnálom, hogy már rég nem írtam :) Bocsika, de el vagyok havazva! Ettől függetlenül követtem az eseményeket, ahogy tudtam...:) Nagyon jó lett és nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz most. Remélem, hamar meglesz a kellő komi szám!:) Puszi