BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. június 18., szombat

Illúzió- 26. fejezet

Sziasztok!
Hát ez szánalmas, 6 db komit nem bírtok össze hozni. De sebaj. Most felteszem a frisst. De ha ehhez nem jön össze a a 6. Akkor sajnos bezárjuk a blogot. Ez nem fenyegetőzés. Csak a tényeket közlöm. Ezen kívül kerek 4 fejezet van hátra Remélem, veszitek a fáradságot, és meg lesz az a 6 komi...
Puszi: Ashley


Cara


Az Én egyetlen húgom terhes, és előbb tudja egy vadidegen lány és családja mint Én, a saját nővére! Mellesleg a húgom vámpír lesz, mivel sikerült felcsinálnia az egyiknek, és valami félvámpír gyereket vár! Teljesen el mentek neki otthonról.
De ha ez még nem lenne elég, még Pat is eltűnt. Én meg egyedül a villába, Apa sosem jön haza. Becca meg nem jöhet vissza. Elegem van! Annyira, makacs és önfejű.... és még sorolhatnám. Közben fel-alá járkáltam a házba. Hirtelen eszembe jutott valami. Elő vettem a telefonomat és küldtem Beccának egy SMS-t.




"Becca!
Húgi, én ezt nem bírom, haza megyek New York-ba. Sajnálom. Neked mindenki fontosabb mint Én..."




Amint el küldte az üzenetet, egyből Apának írtam, hogy mindent úgy hagytam és vissza mentem. Mikor a reptérre értem a kocsimat már elszállították. Haza érve gyorsan Julie nyakába vetettem magam.
- Julie! Sajnálom, hogy így váratlanul. De nekem jobb itt!- néztem a szemébe, ami könnyes volt a meghatottságtól.
- Cara! Semmi gond, szívesen látunk, de hol a húgod?- kérdezte félve.
- Ő ott maradt, megtalálta élete szerelmét!- fintorodtam el.
- Szóval el szakadtatok...- kérdezte még mindig félve.
Aprót bólintottam és felsiettem a szobámba. A vacsora unalmas volt, hisz nem beszélhettem nekik a vámpír volt barátomról és arról sem, hogy a lányuk terhes egy vámpírtól. Szóval elég hallgatagra sikerült. Mikor befejeztük, elmosogattam és lefeküdtem.
Másnap kiszellőztettem a fejem, és  el mentem vásárolni, sok mindent vettem. Új ruhák, cipők táskák... Minden, amit el lehet képzelni. Apa mindig küldött pénzt és azt félre rakva most könnyen költekezek. Össze futottam egy-két ismerőssel, de mintha nem is ismerném őket el sétáltam mellettük. Hirtelen olyan érzésem támadt, hogy én vagyok a világ ribanca, aki senkivel sem foglalkozik csak magával. Mély levegőt vettem és bevágódtam a kocsimba . Elhajtottam. A nap további részét alvással és zene hallgatással töltöttem. Mint régen, csak akkor még benne volt Beccával való hülyülés most még az sincs...
Jött az este. Felöltöztem egy elég kihívó ruhába és elindultam az első klubba ami a városba található volt. Jól le ittam magam és egy csomó férfival kikezdtem, persze egyik sem érdekelt, de le kellet kössem a figyelmemet. Mikor meguntam, akkor otthagytam Őket és elindultam vissza a házba. Julie már várt. Könnyes szemekkel.
- Mi történt?- kérdeztem aggódva.
- Most telefonáltak, hogy a húgod.... A húgod meghalt!- sírta el magát a végére.
- Mi? Nem!- remegtem meg.
- Sajnálom!- ölelt át és együtt sírtunk. Fel rohantam a szobámba.
Elő vettem a telefont és hívtam Beccát, de nem vette fel. Hívtam Jazz-t  Ő sem, akkor már az egész családot hívogattam de kikapcsolták az összeset. Ismételt depresszióba estem. Mi a franc történhetett, hogy senki nem veszi fel, és kikapcsolták őket? Becca nem halhatott meg, hisz terhes. Amúgy Em se hagyta volna. Kezdtem pánikolni. De semmit nem tehettem érte, hisz én New York-ba, Ő meg a világ végén. A föld két különböző részén vagyunk. Ha ma el is indulnék, tuti nem érnék oda. Sőt valószínű, hogy senkit nem találnék ott.
Magamba dühöngést már profin űztem, de most nem ment, nem bírtam magamba tartani és egy óvatlan pillanatba bele ütöttem ököllel a falba, fel sikítottam és persze ezt a többiek is hallották.
- Cara!- futottak be, majd látták, hogy a kezem félperc alatt a ötszörösére dagadt. Egyből le vágták mi is történt.
- Semmi bajom!- mondtam közönyösen.
- Hát persze!- mondta Julie és beráncigált a kórházba, ahol közölték, hogy nem tört el csak erősen megzúzódott. Be kötötték és kaptam fájdalomcsillapítókat. Haza érve felrohantam a szobámba és bezárkóztam, beültem a kádba elővettem egy üveg vodkát és be kapcsoltam a pezsgőfürdő részt. A  gondolataimba merülve és a alkohol  mennyiségének az lett az eredménye, hogy alig bírtam kikászálódni a kádból. Mikor végre kiszálltam, és felöltöztem az ágyam mellett találtam egy cetlit, amit nem értettem, hisz én bezárkóztam és tuti  nem jöhetett be senki! A cetlin csak egy telefonszám állt. Be pötyögtem és vártam mi is lesz az eredménye a számnak...
Mivel hiába hívtam nem vette fel senki, leültem az ágyra. Vártam hátha vissza hív. De ekkor rosszul lettem. Épp, hogy elértem a fürdőbe. Vissza köszönt minden. Megmosakodva és a számat át öblítve feküdtem le. Másnap sem volt jobb, sőt még rosszabb. Olyan érzésem volt, hogy azonnal ennem kell, mindent. Abban az állapotba bármit megettem volna. Mikor megreggeliztem azonnal vissza jött minden. Féltem a hasam is nagyobb lett, pedig állandó edzéseben vagyok. Julie és a többiek nem voltak itthon. Mikor eszembe jutott, hogy nem vagyok olyan ártatlan...Így be pattantam a kocsimba és rohantam az első patikába. Gyorsan megvettem a tesztet és haza siettem. Elvégeztem a tesztet, és vártam. Már idegesítően lassan telt az idő. Mikor végre le járt...a szívem is megállt. Nem  hittem a szememnek. A teszt pozitív lett.
- Jesszusom.... Nem, ez nem lehet!- sírtam el magam. Fel kaptam a telefont és hívtam Patrickot, majd Jazzt. Egyik sem vette fel a telefont.
- Ki az apa?- kérdeztem magamtól az arcomat a kezeimbe temetve. Még én se tudom....

6 megjegyzés:

Claudia Vince írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!4

ÚRISTEN!!!!!!

Most már Cara is terhes??????Mit kevertek ti itt ketten????
Beccával mi van?Miért nem veszik fel azt a ki****ott telefont???

Siessetek!

Kérlek könyörgök!!!!

Puszi

Kleió írta...

Szia!
Hát ez jó mozgalmas fejezet lett.
Mondjuk az nem tettszet, hogy Cara csak úgy visszautazutt New Yorkba...
Ugye Becca nem halt meg, és minden rendben?
Cara is terhes lett, hát ez nagyon durva, de tök jó :)
Alig várom a következőt
puszi alice<3

Candy D. írta...

Hali..
Hát..jó izgi lett ez a rész is..
Nagyon, de nagyon jó lett.
Remélem, meglesz a kért komi határ...:)

UI: Héhahó...legyetek szíves komit írni. Hiszen, ez a blog az én szerény véleményem szerint megérdemli, ahogyan a két írója is.
Jó...elhiszem, hogy nyár van, és sokan nyaralnak, kint vannak a szabadban, de ha olvassátok..amiben biztos vagyok, akkor legalább egy-két sorban is de véleményezhetnétek.
Hiszen...én is nyaralni vok..és pihi időmben...olvasgatom a kedvenc törijeimet, és véleményezem..plusz ráadásul..az én törijeimet is írom...emelett mégis szánok, egy kevés kis időt arra, hogy eme töri frissét, elolvassam és véleményezzem is.
HA, NEKTEK IS AHOGYAN NEKEM, IS IGAZÁN FONTOS ANNYIRA EZ A TÖRI, HOGY NEM LEGYEN ITT PONT VÉGE, AKKOR KOMIZZATOK!
*

/Bocsi, csajok,hogy így ide írtam eme figyelmeztetős-kéréses részt.:(:S/

De valamit tennem kellett, úgy éreztem.
Én, imádom ahogyan írtok és ahogyan mi, olvasok/komizok kérjük hogy legyen hamarabb friss, hozzátok. Amit én a magam nevében szeretnék is megköszönni.
Tehát, "köszönöm"!

Kíváncsian várom, a kövi részt, ami remélem hogy lesz. :)

Puszi<3333333333333
Dóry

Mono írta...

Szia!

én már amikor Jazzel lefeküdt, tudtam h ő is terhes lesz:p
és tuti h Jaz az apa, mivel ha Patrick lenne nem látszódhatna még....
de azért várom a kövi részt... :D
remélem hamar jön :)

puszi
Mono

ui: nemrég találtam rá a blogotokra, de nagyon tetszik a történet és olyan rossz volt hallani h már csak 4 rész lesz...:(

demon írta...

szia ez nagyon jó gratulálok csaknem em az apa vagy pat?
puszy

Azmira G. Reynolds írta...

szia
ez a fejezet is szuper mint a többi XD
Cara most kitől terhes?
várom a kövit
puszy