BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. augusztus 1., hétfő

Florence búcsúzik... egy időre.

Sziasztok édes drága emberek.

Az időzítésem egyszerűen pocsék, de ehhez szerintem értek. Ugyanis felhagyok egy időre az írással. Mélyponton vagyok, egy év- pontosan 1 év!- alatt most először ennyire. Az írás sokat jelent/jelentett nekem, ezért nehezemre esik ezt tenni, de azt hiszem, túlságosan is bele estem a blogok világába. Kell egy kis idő, hogy eldönthessem, akarom-e folytatni... minden esetre az utolsó fejezetet a pihenés után felrakom, a döntésemtől függetlenül, ahogy a függőben levő történeteim további részeit egy prológusba tuszkolva. Nem szeretem félbe hagyni a dolgaimat.
Tehát várhattok vissza, nem tudom mennyi idő múlva, ha még érdekelni fog az utolsó rész.

Azokat a blogokat, amiket olvastam, szintén nem fogom folytatni, hiszen ez is hozzátartozik ahhoz, hogy távozom innen. Kell egy kis szabadság.

Még egyszer 1000+1 bocsánat, amiért csak így itt hagyok mindent.

Puszi, Florence*


Ui.: Mégis nehéz lenyomni a "Bejegyzés közzététele" gombot... : (

2 megjegyzés:

Candy D. írta...

Szia Florence.

Kissé szomorúan, olvastam végig a bejegyzésedet. De meg is értem a döntésedet. Hiszen, mindenkinek eljön az életében egy olyan időszak, esemény, vagy ok amiért olyan döntéseket hozunk, amit mások megértenek, és amit nem. De ezt, nekem/nekünk, azaz az olvasóidnak el kell fogadnunk. Legalábbis én elfogadom. Elszomorított, az a tény hogy lehet hogy nem fogod folytatni tovább az írást. De másrészt pedig, el is fogadom. Mert ezt nem lehet örökké folytatni. Még ha akkor annak elején úgy is gondoltad/vagy gondoltunk. Ez is egy része volt az életednek. S jönnek, más dolgok amik még fontosabb része lesz az életednek.
Még ha nem is olyan sokszor komiztam, csak akkor ha éppen futotta az időmből. Én akkor is szerettem az írásaidat. S köszönöm, hogy megosztottad/osztottátok eme törit, és a te többi töridet.
Gratulálni szeretnék hozzá.
Nem is rizsázok itt tovább.
Örültem, hogy velünk is megosztottad a töridet.
Kívánom, hogy kikerülj abból a mélypontból amiben, vagy. S hogy továbbra is az lehess aki vagy. Ne légy más, csak mert más azt várja el tőled. Az légy aki vagy, vagy aki lenni akarsz.

Puszillak
Dóry

Mizi Margueron írta...

VIKTÓRIA ÖDÖN én megsérült és szívű, amikor egy nagy probléma merült fel a házasságban hét hónappal ezelőtt, köztem és a férjem között. olyan szörnyű volt az ügyet bíróság a válás. Azt mondta, soha többé nem akart velem maradni, s nem szeretett volna többé. Így csomagolni ki a házat, és velem és a gyerekek mennek keresztül komoly fájdalmak. Próbáltam minden lehetőséget, hogy visszakapja után sok koldulás, de minden haszontalan volt, és megerősítette, hogy ő tette a döntést, és soha nem akart látni engem újra. Tehát egy este, amikor jöttem vissza a munkából, találkoztam egy régi barátom, aki megkérdezte tőlem a férjem. Szóval Elmagyaráztam neki mindent, így azt mondta nekem, hogy csak így tudok a férjem vissza, hogy látogasson el a helyesírási leadott DrIgbinovia, mert tényleg működött neki is. Szóval soha nem hittem a helyesírás, de nem volt más választása, mint hogy kövessék a tanácsát. Aztán adta nekem az e-mail címet doctorigbinovia93@gmail.com a helyesírási leadott, hogy meglátogatta. Így a következő reggel küldtem egy e-mailt a címre adta nekem, és a helyesírás követelmények megnyugtatott, hogy én is kap a férjem vissza a két nap. Micsoda fantasztikus kijelentés! Soha nem gondoltam így beszélt hozzám, és azt mondta, mindent, amit kell tennem. Aztán másnap reggel, így meglepő, hogy a férjem, aki nem hívott meg az elmúlt 7 hónapban, hívott be, hogy jön vissza. Milyen csodálatos! Szóval így jött vissza ugyanazon a napon, sok szeretettel és örömmel, és bocsánatot kért az ő hibájából, és a fájdalmat okozott nekem, és gyermekeinket. Mivel ez a nap, a kapcsolatunk már erősebb, mint előtte volt, segítségével DrIgbinovia Szóval konzultálni fogsz kint, ha bármilyen problémája van a kapcsolatot vele, adok 100%-os garanciát, hogy ő segít, akkor is hívják, vagy add neki izé-app : +2348144480786 A nagy köszönet Drigbinovia..!