BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. július 25., hétfő

Halihó!

Sziasztok, itt Florence Ploody.
Én vagyok a soros a fejezet hozatalában, de sajnos nincs megírva, mert nyaralni voltam, ott meg nem volt net...
Megpróbálom hamar hozni, a héten felkerül.

Na mármost ugye az a nagy helyzet, hogy ez a zárófejezet lesz, én írom- Florence-, mert már egyikünk sem ér rá nagyon foglalkozni ezzel a bloggal.
Viszont egyet megígérhetek: A 29. fejezet, azaz a zárórész vége.... Valószínűleg olvastátok a Moon Love című blogomnak az utcsó fejijének a végét... na, ahhoz fogható lesz, csak durvább, és nem viccelek.

A héten felkerül, és mielőtt elolvassátok, ne felejtsétek el benyugtatózni magatokat ;) Ez csak egy tipp volt xD

Addig is puszi! Sziasztok!

By Florence Ploody

1 megjegyzés:

Claudia Vince írta...

Én már előre félek... Durvább lesz mint a Moon Love vége? Pedig az is nagyon ütős volt :) Asszem leszaladok a patikába, nyugtatóért, ahogy javasoltad. xD Siessetek! És puszi